2011. február 10., csütörtök

Kötött mellény

a lánykámon, készen.






Egész kollekció kezd kialakulni a számára. Van ugyanis horgolt sapkája és sálja is ebből a fonalból, hasonló díszítéssel.



Elég bátor - mit bátor!, vakmerő - voltam és indultam ezekkel a darabokkal a fonalshop szervezésében egy pályázaton. Lesz közönségdíj is. Amennyiben tetszik nektek, hát én szívesen venném, ha támogatnátok majd február 14-től a fenti oldalon. Biztosan érdemes lesz ellátogatni oda nem csak a szavazásért, de ötletmerítés címén is. Vagy csak úgy. Gyönyörködni.


Lejjebb pedig kíváncsi vagyok a véleményetekre. Játék is van.

6 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Nagyon ügyes vagy és legyél csak bátor, mert nagyon jól sikerült:-)))

Ili ( Hugi ) írta...

Szerintem is nagyon jó lett. És persze a kis hercegnőt se feledjük ő is jól sikerült!!!!! kackac
Szóval gyönyörű a kislányod!!!!

Ida13 írta...

Lonci:elmentek nekem itthonról, azért jelentkeztem. Vagy,talán azért, mert lehet nyerni 1kg fonalat. Az vette el az eszem! :) Köszönöm a bátorítást!

Ili: Jajj! És hogy szeret szerepelni! Nem kellett ám kétszer kérni a fotókhoz! :)
Köszönöm. Apának is jár a dicséret érte.

Silerika írta...

Bátor vagy, és ügyes is!!Szép a mellény, és gyönyörű a kislányod! A mellény meg olyan furfangosan, keresztbe van kötve!! :o))

Ida13 írta...

Köszönöm Erika! A mellénynek csak az eleje van keresztben kötve.Ugye-ugye, hogy NAGY bátorság kellett ezzel benevezni. Mondtam én, hogy elmentek itthonról!

Silerika írta...

Dehogy mentek el! Látod a táskádnak is lett gazdája! Gratulálok!! :o))