2011. február 4., péntek

Tű és játék (szülinap,bejegyzés...)

Most nem varró, hanem kötő. A lányomnak kötök egy mellényt. Alig várom, hogy kész legyen és lássam milyen is lesz, tudjam mutatni.

Közben betöltötte blogom a 2. évét. Több, mint 300 bejegyzésem született.
Ennek kapcsán kérdezném, hogy mi az, amit szerettek ezen a blogon? Mi miatt érdemes ide jönni? Min lehetne javítnai? Csak őszintén! :)
Aki válaszol erre a kérdésre az számíthat egy sorsolásra és valamilyen nyereményre, amit a nyertessel egyeztetek majd érdeklődési körének megfelelően. Legyen ez a sorsolás február 10-én!

7 megjegyzés:

dióhéj írta...

Hű, én még csak nemrég fedeztelek fel magamnak, úgyhogy leginkább csak arról tudok nyilatkozni, hogy szeretem az arculatát, szép ez a szürke pasztell. A keresztszemeseket meg csak csodálni tudom, de hagyok olyannak szót inkább, aki régebb óta jár ide :)

diusbd írta...

Én is csak nemrég keveredtem ide! Csak azért szeretem a blogodat mint minden kézműves blogot! Imádom, hogy nem vagyok egyedül, imádom nézegetni ki milyen kreatív mindig tanulok valami újat és persze ötletgyűjtésnek sem utolsó! Csak így tovább! :)

Lonci (Győr) írta...

A szürke alap nekem is tetszik, de a sárga apró betűs nem látszik rendesen, akinek nem jó a szeme, még szemüveggel is nehéz elolvasni. Ezen ha tudsz változtass! Szerintem! Én például azokat a blogokat már nem is látogatom, akiké például fekete alapon, vagy sötét alapon, fehér betűs, mert zavaró számomra.

Jutus írta...

Boldog blogszülinapot!!!:))Én azt hiszem azóta olvasom a blogodat,mióta elkezdted.:)
Nagyon szeretem a munkáidat,elvarázsol a szépség és kreatívitás ami itt találok!
Viszont Loncinak igaza van,nagyon zavaró a sárga betű.

Silerika írta...

Ezt a színt már én is jobban látom! :o))

Ida13 írta...

:)
Köszönöm. Igyekszem megfogadni a jótanácsokat.
A bemutatkozásnál lévőt viszont még nem sikerült átszerkesztenem. Nem voltam formában, hogy formázzam. :)

Abile írta...

Szeretem olvasgatni a blogodat, mert közvetlen, baráti hangon írsz és sok szépséget mutatsz... :o)