2011. március 18., péntek

Blogok toplistája

http://blogok.org/
Van ez az oldal a blogoknak. Azért, gondolom és gondoltam én, hogy megmérettessenek a blogok, no meg, hogy nézettéget generáljon a blognak, mondván, hogy az népszerű. Én is regisztráltattam rá. Aztán néhány napi ottlét után nagyon cudarul kezdtem ott érezni magam. Nem vagyok én olyan jó, hogy a topban legyek. Lehetne ez az indok is és nem is hazudnék, ha ezt mondanám. A gondom az, hogy egy gépről naponta lehet minősítést adni akárhány blognak. Nem is az akárhánnyal van a gondom, hisz miért is ne lehetnének rangsorok az egyének ízléseinek megfelelően, hanem a napontával. Kezdtem magam rosszul érezni, mert szöget ütött a fejemben (matekos lévén?), hogy én pl. úgy is előrébb kerülhetek, ha a másikat hátrébb teszem. Ez rossz érzés volt. Nagyon. Ezért ma töröltettem magam.
Azért az is elgondolkodtató, hogy nem is voltak rá kívácsiak, hogy miért nem akarok már ott lenni, csak egy "törölve" válasz volt az e-mailre.

Nincsenek megjegyzések: