2011. március 21., hétfő

Semmi varrós

O.K. Tudom, hogy nem ide illő. Nem kreatív. Nem táska. Nem varrás. Még csak nem is vidám.
Érdekes. http://www.webbeteg.hu/cikkek/csecsemo_gyermekneveles/2882/felnottkori-befolyasolhatosag

Más. Nem tudjátok, hogy miért tűnnek el a kommentjeim? Csak remélni tudom, hogy nem a tulajok törölték le őket. Semmi rosszat nem írtam. Igazán! Tetszett egy bugyelláris Dióhéjnál azt hiszem, meg játékra jelentkeztem volna Frivolinánál, meg ilyen apróságok. Semmi igazán korszakalkotó, csak épp jelezni szerettem volna érdeklődésemet és elismerésemet. :(

3 megjegyzés:

Abile írta...

Lehet, hogy nem voltál bejelentkezve, amikor kommenteltél?? Csalóka... én is időnként azt hiszem, hogy hagytam megjegyzést, de visszanézve nincs ott. Ilyenkor újra próbálkozom... Biztos vagyok benne, hogy nem a szerzők törölték a kommentjeidet!

Ida13 írta...

Kösz Abile! Az lehet. Pedig a fényképem is ott volt. :(

Mehike írta...

Bocs ! elfelejtettem írni,hogy egyszer a gmailom szerint hagytál megjegyzést,közben meg a blogomban nem volt sehol.Tényleg nem árt ellenőrizni,hogy meg is jelent