2011. március 28., hétfő

Táska

Már megint.



6 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon jó lett ez a virág rajta! Igazán mutatós!

Kreaholic írta...

Szia!
Hogy lehet, hogy nálam nem jelennek meg a vadi új bejegyzéseid az iránytópultnál a... szóval ott alul, ahol szoktam nézegetni, h ki merre... miért csak Zazinál bukkanok rád véletlen? Tudsz valamit, h mit bénáz(hat)tam el?
Puszi!
Cila

Ida13 írta...

Köszi Abile!

Kreaholic: lehet, hogy amikor eltűnt a blog egy pár napra, akkor törlődött a beállításodból és most újra fel kell venni. Más ötletem nincs. Örülök, hogy keresel, ill.hiányolod a bejegyzéseimet. :) Fontos nekem.

Jutus írta...

Megint táska,és még én vagyok táskamániás???:DDDÚgy látom ,te is!!!!:)) Nagyon szép lett!!!!

Ida13 írta...

Jutus: no igen. Nagyon szeretem VARRNI! :)

Peg - Happy In Quilting írta...

Another lovely bag...