2011. május 22., vasárnap

Varrtam én, de most nem táskát


A ruha egy hirtelen ötlettől vezérelve lett így megvarrva a lányom nagy-nagy megelégedésére. Gyorsan elkészíthető. Amennyiben valakit érdekel hogyan, nyugodtan kérdezze meg, szívesen segítek. A nadrágnak története van. Varrtam én már egyet! De hogy jár az ember lánya, akinek két méret között középen van a fia? A másik a nagyobb méretre készült szabásminta alapján készült, de nagyon nagy lett. Majd belenő! (már fel sem aljaztam) A kisebbik pedig majdnem nagyon kicsi lett. Az baj, ha elégedett vagyok ezekkel a ruhadarabokkal? Gyermeki öröm ez, nézzétek el nekem! :)

4 megjegyzés:

Frivolina írta...

a ruhácska nagyon aranyos, a nadrág pedig kellően férfia:) hogy én hogy szerettem gyerekruhákat varrni!!

Frivolina írta...

bocs, férfias:)

Almada-Dalma írta...

De jók!!!!

Nagyon tetszik, ebben még én is jó vagyok! CSak idő, idő, idő.... lenne rá!

Kreaholic írta...

Nem, nem baj, egyáltalán nem gáz! Ilyenek vagyunk mi, kreatív nők:-)