2011. július 2., szombat

Takaró.

A reggeli napfényben.

Felirat hozzáadása
Lehet, hogy a takarónak sa hátoldalát jobban szeretem, mint a színe oldalt?

ÁÁÁ, dehogy! Egyformán. Vagy mégsem?  


Már szeptemberben kiszabtam a hozzávalókat. Aztán valamikor karácsony magasságában összeállítottam. Azt hogy hogyan tűzzem viszont nem tudtam kitalálni. Még azt sem, hogy géppel, vagy kézzel tegyem. Aztán vagy 2 hete azt mondtam magamnak, hogy mit bonyolítom túl! Ez egy egyszerű takaró, nem kell abból akkora ügyet csinálni, ugye?

A mérete: 160cmx200cm.


6 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Egyszerű, de jó!
Kicsit elszomorodtam, hogy lekerültem a bloglistádról. így nem látod, ha felteszek valamit:-(((

Lonci (Győr) írta...

Bocsi látom mégis csak fent vagyok, csak valami oknál fogva, hol látni, hol meg nem :-))) mesebeli hol volt, hol nem van:-)))

Ida13 írta...

Ezek a dolgok engem is szoktak bosszantani. Rosszul esik, amikor mások blogján látom meg azt, amit az enyémen is kellene. Akkor jövök, ellenőrzök. Beállítás rendben és nem tudok magyarázatot! Szerintem van is olyan, aki esetleg meg is bántódik hasonló okokból, pedig nem rajtam múlik. :(
Van, hogy a rendszeres olvasókra kattintva a tovább gombnál egyszer 75-öt mutat, máskor 76-ot, harmadszor 73-at. Ehhhh!Nem is idegesítem magam! Örülök, hogy nincs harag!

RitaFoltok írta...

...ezt is jól raktad össze, gratulálok!

Lonci (Győr) írta...

Nagyon eltűntél, válasz nélkül hagyva bennünket. Légyszives legalább a hétvégére válaszolj! Bármi legyen a válasz, de tudnunk kéne:-(((

Jutus írta...

Gyönyörű,egyszerűen gyönyörű lett!!!