2011. július 1., péntek

Táska


Kérésre készítettem ezt a táskát egy lánynak, aki már korábban megismerte munkám a pipacsos táskán keresztül. Olyan szépeket írt nekem, hogy napokig egy méterrel a föld felett (jártam) lebegtem.
Nekem is tetszik ám ez így, hogy már kész van. Nem könnyítettem meg a magam dolgát a részletekkel (pl.türkiz szegély a szélén, de a vállpánt hogyan is legyen elég erősen, de mégis szépen rögzítve és még a kutyusra jellemző kunkorodó farkinca is annyira megragadt a fejemben, hogy feltétlenül akartam még valahová varrni....). Jól esett kézzel hímezni a mintát. Nagyon jó volt.


4 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Nagyon jó lett a táska! Vagány :D

RitaFoltok írta...

Érdemes Téged kinevezni oszt.főnöknek és jogos a dicséret, nagyon jók a táskáid!

Ida13 írta...

Jajj, Rita! Komolyan gondolod? Annyi, de annyi kétségem van mind a kettőt illetően!

Köszönök minden kommentet. Nagyon kell most, hogy velem legyetek!Percről percre változik bennem a bizakodás és a kétség.

Lonci (Győr) írta...

Tényleg jó, hidd már el:-)))