2011. augusztus 18., csütörtök

Nyaralás

Voltunk nyaralni. Sopronban aludtunk 5 éjszakát. Egy napra átmentünk Bécsbe, egy másik napra pedig a meseparkba. A többi napon a várost és a hegyet jártuk.
 A meseparkos belépőt én használtam ki a legjobban. Hah! Hihetetlennek tűnik, hogy hatszor is mentem a hullámvasúton, amiről először azt hittem, hogy nem lehet túlélni. Akkor miért? Perszehogy MIATTUK! Egyszer a lánnyal, másszor a fiúval. Akárcsak a legtöbb játéknál. Nagyon színvonalas hely! A család számára kb. annyiba kerül az egésznapos belépő, mint Budapesten a Vidámparkba, DE! a meseparkban tényleg szinte minden játék ingyenes. Amire pedig külön kellene fizetni, az valahogy nem is keltette fel a gyerekek figyelmét, csak kereséssel találtunk elvétve itt-ott ilyen játékot. Jól ki lehet használni az időt és a belépő árát. Aki étkezni szeretne a helyszínen az sok étterem közül választhat, de gyakorlatilag mindenütt ugyanazokat lehet megkapni ugyanannyiért, ezért inkább a helyszín döntsön. Erre utólag jöttünk rá. :( Mi sajna a rómaisba mentünk be, ahol ételszag volt. Nagyon. Még egy dolog! Ha arra jártok és kedvet kaptok a krokodilos hullámvasútba beülni, akkor azt csak akkor tegyétek meg, ha nagyon meleg van, vagy van csereruhátok. Hálával tartozunk annak a (szintén) budapesti családnak, akik kölcsön adtak egy-egy nadrágot a gyerekeinknek!
Személyesen nekem még az is egy nagyon nagy élmény volt és hihetlennek tűnik, hogy meg tudtam magam értetni angolul. Én is megértettem az osztrák angolt. ESZMÉLETLEN!!


Sopron gyönyörű! Nem akarom részletezni miért, de sajna nem adatott meg, hogy olyan mélyen megismerhessem, mint ahogyan azt igényeltem volna.
A szállás szupi volt! Nagyon szupi! Új, modern bútorokkal, igényesen berendezve. A reggeli pedig! Huhh! Amennyi belédfér, amit kívánsz! Még volt saját céglogós tusfürdő, sampon, testápoló is! A tulaj pedig olyan kedves. Egyáltalán nem "ragadósan", hanem amolyan "lelkesen" kedves. Látszik rajta, hogy szereti amit csinál. A recepciósokról nem is beszélve! Amikor olyat kérdeztünk amire nem tudott a hölgy válaszolni, akkor utánajárt és felhívott, hogy tájékoztasson bennünket.

Néhány nap itthonlét után pedig egy hét mamánál nyaralás jött. Ilyenkor sokat szoktunk strandra menni. Alig 50m-re van anyuéktól a fürdő. :) Az idő viszont nem kedvezett. Hétvégére apa is megérkezett és együtt elmehettünk a Nyíregyházi Állatparkba. Megérte, mert nagyon színvonalas. A budapesti igazából már csak abban tűnik jobbnak a nyíregyházitól, hogy itt vannak "Légy ott!"-ok, ahol sokat megtudhatunk az állatok viselkedéséről, táplálkozásáról. A tájékoztató táblák is jobbak Budapesten. Nyíregyházán viszont nagyobb terület adatott meg az állatok számára.

Remélem, hogy nem bánjátok, hogy ennyire részletes volt a beszámolóm!

Nincsenek megjegyzések: