2011. augusztus 10., szerda

Sorsszerűség? Gondviselés?

Megnéztem a gyerek könyvtárába mikor is kellene menni, mert mintha mostanában... Hát nem. JÓL elkéstünk, és bizony zsebbe kell ám majd nyúlni. Fáj ez most különösen. Aztán mielőtt még kikapcsolnám a gépet és mennék azon agyalni a fiam meglepi másik kardigánjának kötése mellett, hogy a férjnek ezt hogyan is mondom el és képzelgek, hogy hogyan is fogadja majd látom ám, hogy elkelt egy táskám. Majdnem lehet belőle annyi, mint amennyi a bírság lesz holnap. Majdnem. Lehet.

5 megjegyzés:

Kreaholic írta...

Isten malma...
De ezt a mondatot nem nagyon értettem: Aztán mielőtt még kikapcsolnám a gépet és mennék !!!!azon agyalni a fiam meglepi másik kardigánjának kötése mellett!!!!, hogy a férjnek ezt hogyan is mondom el és képzelgek, hogy hogyan is fogadja

Bocsi, nem bántás, csak kíváncsi vagyok: mielőtt még kikapcsolnám a gépet és mennék megagyalni a fiam?
Vagy mielőtt kikapcsolnám a gépet és mennék agyalni, hogy a férjnek hogy adagolom, de közben kötök egy új pulcsit? Tudod, angol apanyelv... baromira érdekel, mert itt agyalok rajta és már röhögök magamon, h mennyire béna vagyok...

Ida13 írta...

Kötni mennék természetesen a fiam új kardigánját és közben agyalok, hogy mit mondjak.....Visszaolvasva a bejegyzést kitehettem volna még vagy két-három vesszőt.

Abile írta...

Így van ez jól... akkor jön a segítség, amikor a legnagyobb szükség van rá!

Hencsilli írta...

Így már én is jártam :) Pont rossz napom volt, lelkivilágomba gázolt egy számomra fontos személy :(( Aztán a meskán meg láttam, hogy eladtam valami neszit - és máris jobb kedvem lett :D
" A felhők felett mindig kék az ég ! "

Silerika írta...

A segítség mindig időben érkezik! Legalábbis nagyon remélem, hogy így lesz még sokunknál is! :o)