2011. augusztus 18., csütörtök

Táska





Ez egy szeretem-nem szeretem táska. Magamnak készült annak minden velejárójával. Jelentsen az igényességet, vagy kevésbé igényeset egyaránt. (Amúgy a mondás szerint egy varró nő MINDIG magának varr!) Szeretem, mert magam terveztem, rajzoltam ki stb. Még a nyaralásra akartam vinni magammal, DE nem készült el. Kb. 5 perc hiányzott ahhoz, hogy elkészüljön. Miért nem indulhattunk ennyivel később ne kérdezzétek! Most befejeztem. Az a rossz szájíz viszont mindig ott marad bennem, hogy "Lám! Vihettem volna magammal, ha...".
A magam terveztem, meg hasonlók kapcsán pedig tudom ám, hogy nem fedeztem fel a spanyol viaszt! Amikor felvettem, akkor pedig arra gondoltam, hogy "Milyen jó a fazonja! Nem is kell rá feltétlenül záródás, mert pont ott van a karom. Pont jó a hossza. De jó lett!" Ilyeneket gondoltam. Nem tudom most mit kezdjek vele. Szép. Jól lett megvarrva. Mégis.
Amúgy elég nagy is. Látjátok benne azt a 4db Thomas-os könyvet? Na ugye, hogy nem! Hát akkora!
Alul 40cm. Van vagy 4-5 cm mélysége is.

Azt mondtam már, hogy szabásminta készítésére nagyon jó az IKEA papírtáska? Egy helyen szétnyitom. A fonákát használom. Arra nagyon jól lehet rjzolgatni, méricskélni. Ráadásul elég erős ahhoz is, hogy sokszor az anyaghoz tűzve se szakadjon szét. (értsd:SOKSZOR használva sem szakad szét. Persze még nem tudom mi az a sok. Annyit még nem varrtam azért.)


2 megjegyzés:

Kata írta...

Jaj de gyönyörű!! Épp a héten jött meg az IKEA újság és abban láttam az anyagot, mondtam is a páromnak nekem ebből táska kell :)) Jó látni készen belőle a táskát, nekem nagyon tetszik !!!

judit.6 írta...

Ez a tatyó nekem egyértelműen "szeretem". ha meguntad, ki ne dobd, csak postázd. :D Pont nekem való. Szín is, minta is forma is...