2011. augusztus 1., hétfő

Vissza a gyökerekhez, avagy kötöttem

A gyerekek nőnek, anya pedig szeret kötni. Mi következik ebből? Persze, hogy egy kötött kardigán. A fazon kialakítása végett az érdekeltnek mutattam néhány képet, melynek következménye lett a "ragaszkodom a raglán ujjhoz". Sohasem kötöttem még ilyet, ezért segítség a netről (méghogy tudok nélküle élni?) és itt megtaláltam egy leírást. Amint majd a képeken is látszik a raglán ujjal semmi baj. Talán kitart ez a darab pár évig. "Majd belenő!" :):) (No meg nem fázik fel a dereka....)



Az (is) talány a számomra, hogy bár a zipp bevarrásánál felsőanyagtovábbítót használtam, miért hullámzik? (Az is talány, hogy hogy lett ez ekkora?!Most jól jönne, ha gyapjúból lenne. hehe)
Gyereknek tetszik, ez a lényeg.

3 megjegyzés:

Kreaholic írta...

Szia! Nagyon gyönyörű!!!!! Hű, ez a szín, meg tök fincsi kényelmesnek tűnik. A hullám: A cip-hez varrj előtte az anyaghoz(kötött, nyúlós,stb) egy pamut szalagot, rippszalagot, stb., de még jobb, ha belevasalsz csak egyszerűen egy hosszú ragasztós fátylat. Az megadja a tartását, hogy ne nyúljon. Akármit csinálsz, különben nyúlik. de ha nem írod, nem is veszem észre...
Tök baró pulcsi...

Bejus70 írta...

Tényleg szuper, még hogy hullámzik! Micsoda türelmed lehet, ilyen vékony fonalból kötögetni! És tudod, ha ekkora, legalább tovább használhatja a fiad...

Ida13 írta...

Cila:valószínűleg ki kell majd bontanom az ikertűs varrást, ha nagyon idegesít ez a hullámzás(és nagyon idegesít).Köszi a tanácsot.

Bejus:amekkorát nőnek ezek a gyerekek egyik évről a másikra, lehet, hogy tavasszal már tökéletes lesz és köthetem a következőt jövő nyáron. :)