2011. október 9., vasárnap

Kardigán

Kötöttem én már a fiamnak kardigánt, raglánvonalút. Akkor utaltam rá, hogy elkezdtem neki egy meglepi-kötést is. Ez volt az. Kész van már ez is kötésileg egy hónapja is már, de a zippzár. Az nem akaródzott belekerülni. 
A fonalat van egy éve is, hogy vettem egy nagy akció során. 30% gyapjú, a többi ki tudja már mi. Akkor a férjemnek szántam belőle karácsonyi ajándékot. Aztán lebuktam a kötéssel. Lehet, hogy nem is baj, mert mondta, hogy ez túl vastag lenne a számára. Látva viszont a fiamnak készült kardigánokat azt mondta, hogy ilyet ő is el tudna képzelni magának. Vagy valami ilyesmit. Mondanom sem kell, hogy hájjal kenegettek. Sajna a kép nem adja vissza a helyes színeket.

5 megjegyzés:

Kreaholic írta...

Szia! Mikor fogadsz majd fogadott lányoddá? :-)

Ida13 írta...

Aranyos vagy! Köszönöm. :)

Arien írta...

Nagyon szép lett, a helyes színek nélkül is:)

Kreaholic írta...

Inkább őszinte, mint ari:-) Jól érzed magad ofőként?

Lonci (Győr) írta...

Nagyon jó kis kardigán, biztos szeretni fogja!