2011. november 17., csütörtök

Takaró

Most Liliánának. Ő az unokahúgom kislánya. 0éves. :)

Méretét tekintve: 90X130. Jó lesz vagy 4-5 évig tapasztalatom szerint.

Megfigyeltem, hogy szeretek takarót varrni. Persze jön a nagy kérdés: Minek? Ott a paplan, huzatot rá és kész! Tiszta időpocséklás!
Szerintetek is?

Másik kérdés: sok helyen szerettem volna kommentet hagyni. Be voltam jelentkezve. Begépeltem a szöveget és nem csak annyit, hogy "Húúú!", vagy "WOW!" (volt már ilyen is :(). Végigcsináltam a szóellenőrzést és kiírta nekem, hogy "Kérését rendszerünk nem tudja teljesíteni". Jártatok már így? Mi volt a megoldás?


3 megjegyzés:

Maria írta...

Ezt többször eljátssza mostanában.
Én úgy csinálom, hogy szöveg megír, kijelöl, jobb gomb- másolás-biztos, ami biztos alapon, utána próbálom elküldeni. Ha ezt írja ki, amit írsz, akkor visszalépés, a bejelentkezést meghagyja és úgy próbálni újra elküldeni. Általában sikerül. Ha meg mégsem, akkor lehet elölről kezdeni, de ott a szöveg a vágólapon, nem kell újraírni.

Maria írta...

Pontosan ezt csinálta most nálad is, de így, ahogy leírtam, működött.

Arien írta...

Húúú..Wowww..:) Nálam még nem jelentkezett ilyen probléma és értem a mérgelődésed okát is. Én is szeretek takarókat varrni főleg gyerekeknek. Ott sok mindent lehet kombinálni a szineken és a formákon belül. Talán ez az oka.