2011. december 21., szerda

Asztal

Segítséget szeretnék kérni tőletek tanács formájában, illetve ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat, azért nagyon hálás lennék.
A párom nyaggat, hogy kellene NEKEM, csak nekem valami ajándék. Én az asztalra gondoltam, amin varrhatnék és nem A konyhaasztal, mert arról ugye el kell rendszeresen pakolni.
Amiben tudnátok segíteni, hogy elmondjátok/leírjátok a tapasztalataitokat a TI asztalotokról, amin varrtok. Honnan van? Milyen típusú? Mire figyeljek?
Minden hozzászólást szívesen veszek. Talán mások számára is hasznos lehet egy ilyen asztalokról való értekezés. Köszönöm.

U.i.: Visszaolvasva eléggé félreérthető ez a "csak nekem" ajándék. Ezt úgy szántam, hogy nekem olyan ajándékot szánt, amit csak én tudok használni, mert ismer annyira, hogy tudja, hogy ha pl. C&A utalványt kapok, akkor abból veszek a gyerekeknek nadrágot, harisnyát....magamnak legfeljebb egy fogalmam sincs mit. Ezt BÁRMILYEN utalvánnyal el tudom játszani. Ékszert nem hordok. Anyagot kelléket nélkülem nem lehet. (Most nem is tudnék mit kérni mágneszáron kívül.) Tehát ezt így kell érteni. Persze utánagondolva ez az asztal sincs nélkülem. hihihi

2 megjegyzés:

Kreaholic írta...

Jysk-ben van az az asztal+4szék=25ezer Ft. Na, anyum azon varr régóta.
Nekem egy extrém stabil íróasztalom van. eredetileg volt teteje sok rekesszel, szekrénnyel, de ha az asztalon van, akkor nem férek el varrni, így a férjem kb fél óra alatt csinált egy egyszintes polcot, amire hajszálpontosan passzol az asztal teteje része és így az is akkora, mint az asztalom. A gurulós székemmel ide-oda csúszkálok, ha a kellékeim közül kell valami onnan, mert ugye az sokmindent elrejt:-)
Az íróasztal két oldalán is vannak polcok alul. Nagyon jó, mert a söokszor hirtelen kell dolgok elférnek ott:-) Nekem állandóra vannak beállítva a gépeim. :-) Nézz be a blogomra, szerintem vannak régről fotók. Tavaly talán, vagy előtte.
Puszi!

Cila írta...

Szia! Írtam mail-t képekkel! Puszi!