2012. január 2., hétfő

Boldog Új Évet Kívánok!

Nem jut ennél frappánsabb az eszembe. Nem is kell talán. Lehet-e ennél többet kíváni embernek? BOLDOG új évet. Legyenek akármilyenek a politikusaink. Legyen akármilyen az anyagi helyzetünk. Legyen bármilyen is a felekezeti hovatartozásunk. Urambocsá legyen akármilyen is az egészségünk. LEGYÜNK boldogok. Azzal persze egyet értek, hogy a fentiek sokban hozzájárulhatnak a boldogságérzetünkhöz, de vannak emberek, akik szinte bármilyen helyzetben boldogok tudnak lennei. Van rá tehetségük? Érzékük? Fogalmam sincs. Annyit tudok, hogy szeretném, ha mindannyiunknak, bárhogyan is alakulnak a külső körülményei, BOLDOG új évünk lenne.

Rendbe tettem az OPAM2011-es listámat. Ez azt jelentette, hogy a novemberi és decemberi elkészült munkákat, amiket publikáltam is, belinkeltem. Az oldalsávban találhatjátok. Nézegessétek, ha van kedvetek. Merítsetek ötleteket, ha arra méltónak tartjátok.

Nagyon meglepődtem amikor szembesültem azzal a ténnyel, hogy mennyi takaró készült el. Nem is olyan kicsik is. Tudjátok mit? A táska mellett ez az, amit nagyon  szerettem csinálni. Aztán vannak kötések is, mely visszatérő "szerelem". A horgolás nem a kedvencem, de olykor "rákívánok". Sapka készítéséhez például a legjobb módszernek tűnik számomra. Reméltem, hogy a keresztszemezés jobban fog menni, mint ahogyan az történt, de mivel van egy 2010 tavaszán/nyarán elkezdett őszi témájú terítő még nem készült el a mai napig sem, ezért nem mertem/akartam másik munkába kezdeni. Pedig, ha meglátjátok majd nem egy nagy kaland.
Ennyi.

Legyen Boldog Új Évünk!

2 megjegyzés:

Sziranszki írta...

Boldog Új Évet! :)

Frivolina írta...

Legyen boldog, én is azt kívánom:)