2012. január 22., vasárnap

Három éves lett ez a blog. Játékkal.

Valahogy most nincs kedvem összegeznem, átgondolnom, hogy mi hogyan alakult az idők folyamán itt a blogon. Nem is kell talán. Írtam és csináltam "Ami jött". Aztán mutattam, ahogy jött. Játszani viszont van kedvem.
A jelentkezők számától függ majd, hogy mit lehet nyerni.
1. Ha 30 fő alatti az ennél a bejegyzésnél játékra jelentkezők száma, akkor a nyeremény ez a neszi lesz.
2. Ha 30 főnél több, akkor ez a táska.
Jelentkezési határidő 2012.január 24. d.u. 18:00. Amolyan villámjáték. :)

Kép mellékelve, mert a második link nem volt jó. Elnézést kérek ezért.

3 megjegyzés:

Ili ( Hugi ) írta...

Megnyitom a sort!!!
Hátha a többiek is kedvet kapnak gyorsan!!
Boldog szülinapot!

Silerika írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!:o))

Kaoka írta...

Jaj, lemaradtam... Sebaj. :-)
Azért gratulálok a Szülinaphoz, ha már itt vagyok. :-)