2012. január 27., péntek

Nagy öröm

Állandó kínban vagyok minden táska, minden neszi, minden blúz...varrásánál. Sosem tudom, hogy amit készítek az csak nekem tetszik, vagy esetleg valaki másnak is. Azt sem tudom, hogy az JÓ-e amit, ahogy csinálok. Azt sem, hogy technikailag megfelelő minőségű-e, amit csinálok. Persze kaptam azért egy-egy pozitív visszajelzést egy-egy eladott táska után. (Na jó! Gyakorlatilag mindegyik után. :)) Különösen a visszatérők okoztak nekem nagy-nagy örömöt. Nekem nem tanult szakmám a varrás, ezért nem voltam folyamatos kontroll alatt. Nem kaptam tanácsokat, hogy ezt így vagy amúgy könnyebb. Az internet, a könyvek. Azokból tanultam sokat.
Miért írtam ezt mind le? Hogy megértéstek miért is akartam magam megmérettetni.
Mert megmérettettem magam. Egy váratlan gondolat folytán megnéztem a képző- és iparművészeti lektorátusnál, hogy mikor is lesz termékminősítés és láttam, hogy bizony maholnap. Miután férjecském magára vállalta a termékek elvitelét és hazahozatalát leszaladtam a tárolóba két táskáért. ÉS MEGVAN!!!! ZSŰRISZÁMOT KAPTAM MIND A KETTŐRE!!!!Jajj, akkora örömben vagyok!




Mostmár ki kellene találnom, hogy mit is kezdjek ezzel. Annyira hihetetlen ez még!


9 megjegyzés:

beszand írta...

Gratulálok, veled örülök a sikerednek!!!! Mind a kettő táska nagyon tetszik, nagyon szép a tűzés rajta!!

erzsó írta...

Szívből gratulálok!

(nem is kellett volna magyarázkodnod, vállaltad ezt a megmérettetést és kész)

Ili ( Hugi ) írta...

Nagyon, nagyon örülök a sikerednek!!!!
Most már hajrá!!!!!
Milyen jó, hogy Pestem laksz!!!

Ida13 írta...

Köszönöm nektek!

erzsó: Látod? Szerinted nem kell magyarázkodni, szerintem pedig kellett. Önbizalom. Hiánycikk.

Ili (Hugi) : A címed e-mailben szeretném megkapni a játék miatt. Köszi.

Frivolina írta...

Osztozom az örömödben, ez igazán szép elismerés! Gratulálok! Akkor ezzel elég biztatást kaptál a munkád minőségét illetőleg, hiszen ott tényleg tudnak valamit:) Csak így tovább!

DucikaDuCila, Cecília írta...

Örülök, örülök, örülök!!!!! Na látod? Van nekünk szemünk, csak ritkán írunk, de az nem a te sarad!!! Hányszor mondtuk, hogy jó az, amit csinálsz!!! :-) Jaj, ez a nap jó híre!!!!

Kaoka írta...

Gratulálok a zsűri számhoz. Habár fogalmam sics mire jó, de biztos hasznos dolog. Minden esetre a táskák gyönyörűek és az a lényeg. :-)

Ida13 írta...

Frivolina, Cila, Kaoka: Köszönöm az együtt-örömködést!

Annyi bizonyos, ezt az ügyintéző hölgy mondta, hogy mostmár árulhatók ezek a termékek a Várban. Vásározhatok velük....
Nekem ez még mindig egy álom. Alszom.

Frivolina írta...

Lehet, úgy érzed alszol, de nekem úgy tűnik, éppen ráébredsz új dolgokra:)