2012. február 4., szombat

Táska. Rózsás. Új fazon

Kint havazik, bent virágzik a rózsa. Legalábbis a táskán, amit varrtam. Nagyon kellemes fazon. Azt gondolom, hogy lesz egy ilyenem.Hasonló mennyiségű tűzéssel "tartósítva" és erősítve a táskát.

Nem tudom hogy csináltam, de a színek ilyenek a valóságban is.

Amúgy annak ellenére, hogy rózsásat varrok én nagyon örülök a hóesésnek. Nem annyira magam, mint inkább a gyerekek miatt. Kár lett volna kihagyni a közeli dombokon a szánkózást. Holnap talán lesz fotó is róla. Csudajó volt! Olyan szép rózsaszín orcával jöttünk haza, hogy öröm volt nézni!
(Hogy alig kaptam levegőt, azt most csak így zárójelben jegyzem meg.)


6 megjegyzés:

DucikaDuCila, Cecília írta...

Tök jó a fazonja! Az anyaga, bocsánat, de egyáltalán nem tetszik... lélekben nem ez vagy te. Azok kicsit harsányabbak. No, nem nagyon, csak kicsit, de minden esetre a te lelked nem ilyen szürkés. Ott csodás színkavalkád van! :-) Újra! Újra! (Csak más anyagból!)

Ida13 írta...

Már ki van szabva. Azon Varrás is lesz. mármint kézi varrás. :)
Egyébként most ilyesmi hangulatom volt. Nekem megtetszett ez az anyag. Így, szürkésen.
Nagyon jó gondolatot ültettél el viszont a fejemben ezzel a bejegyzéseddel. Milyen színvilág is az, amit hozzánk társítanak?Te ugyanazokból a színekből varrsz apróságokat, amiket viselni is szeretsz?

Ili ( Hugi ) írta...

Nekem nagyon bejön a fazon és az anyag is. Szerintem csodálatos lett ebből az anyagból. Kinek a pap, kinek a papné! Szerencsére nem egyforma ízlésünk van!
Hordhatja, idősebb fiatalabb. Farmerhez is nagyon jó. Ezt a színt egész évben lehet használni!!!
Tiszta szívemből írtam!!!

DucikaDuCila, Cecília írta...

Nem bántani akartalak, eszem ágában sem volt, sőt! Épp arra hívom fel a figyelmedet, h ahogy megismertelek a levelezésünk és néhány beszélgetésünk során... a hagyma leveleket ha kibontják, akkor egy csodás, romantikus, kellemes, pasztell színű, olykor erősebb árnyalatokkal, de mindenképp tartka egyéniség vagy! Semmiképpen sem szürke, vagy szürkés.
Én csak olyan anyagokat veszek meg, amik tetszenek és hordanám is. Az már más kérdés, h 5éven belül most készülök a harmadik ruhatársöprésre... :-)

Ida13 írta...

Nekem maximálisan átjött a mondanivalód Cili!Bántás? Ugyanmár!

Eszti Varrodája írta...

Nagyon szép lett!