2012. március 23., péntek

Kötött pulcsi (is)

Nos. Az a fránya belém is belém bújt! Elkaptam a gyerekektől. Próbálkoztam hétfőn és kedden is a tanítással, de nagyon rosszul voltam. Többször éreztem magam az ájulás határán. A hangom is erősen mutáló volt. Mára maradt az olykor fulladás közelibe hajló köhögés. Az este, amikor a dokinő meghallotta hogyan köhögök még mellkasröntgenre is elküldött. Ma ejtettem meg. Szerencsére negatív. Varrni sem varrtam az elmúlt három itthoni nap alatt, csak kötöttem a párnának dőlve és limonádé/akció filmeket néztem, hallgattam. Nem tudom miért, de elvállaltam egy pulcsi kötését a férjem számára. Elkészült. Mostmár köthetem a magamét. Talán a következő szezonra meg is lesz. (ahogy magam ismerem) Ugyanilyen fonalból készül. 20% gyapjú tartalma is van, finom a fogása.



Amúgy, ha már röntgenre el kellett mennem itthonról, akkor a kb. 10 percre lévő hatósághoz is elmentem és elintéztem amit el kellett. Ma nagyon aranyos és kedves ügyfélszolgálatosokkal akadtam össze. Segítőkészek voltak, válaszoltak a kérdésekre és TUDTAK válaszolni. A nyomtatvány boltban is az a benyomásom lett, hogy még tán a könyvelésben is segítenének, ha arra kérném őket. :)

Nincsenek megjegyzések: