2012. július 19., csütörtök

A TV nézésénk káros hatásai

Hogy a fiam hónapokkal ezelőtt szórakozásból piszkálta a varrógépet csak akkor jutott eszembe, amikor hetek óta (!!!) próbálok letűzni egy takarót és nem megy. A talpnyomás szabályozó gombbal "szórakozott" csak úgy, mert TV-nézés közben kellett valamit piszkálni a (9éves) kezecskéjével. Azóta persze már az alsó és a felső szálfességet is elállítgattam mindenfelé. Egy egész spulni cérnát varrtam el csak a próbatűzésekre + anyag vlies-zel bélelve. Hiába jöttem ám rá, nem tudom a talpnyomást beállítani, mert nem tudom hol van a gyári beállításának helye és mennyit állított rajta anno. Tud valaki segíteni? (mechanikus gép)

3 megjegyzés:

Czégényné Kocsis Krisztina Czkriszta írta...

Én sajnos csak együtt érezni tudok!De azt nagyon! ;o)))

Márta néni azéris írta...

Hát tűzéshez a talpnyomást eleve ki kell kapcsolni, vagyis lesüllyeszteni az anyagtovábbítót, és kézzel továbbítod az anyagodat. Nehogy ezért vegyél másik gépet.

Ida13 írta...

Márta néni: Nekem egyenesen kellene tűznöm a varrással párhuzamosan. Amúgy az én gépemnek nem lehet leengedni a fogazatát. Van egy műanyag lapocska, amivel letakarhatom, de az elvesz a magasságból.