2012. október 13., szombat

Horgolás. Most karkötő.

Miután elég döcögősen ment a varrás (inkább csak próbálkozás a varrással) a nyáron, hát horgoltam. Azért is tűnt praktikusnak ez, mivel kisebb az esély a tűről való lecsúszás által okozott kellemetlenségeknek. Hangsúlyozom, hogy a nyári varrás ment nehezen. Azóta csodamasinát kóstolgatom, nagyüzem még nincs, de ami késik, nem múlik.
Ott tartottam, hogy horgoltam és mostanában is horgolok folyamatosan. Különösen utazás közben. Sokat utazom mostanság, hisz elkezdődött az iskola, söt, hamarosan már szünet is lesz. Így, miközben utazom HÉV-en, villamoson, hát horgolok. Lehet ám köszönni nekem, hogy "Szia Andi!Most éppen mit alkotsz?" Valószínűleg el fogok majd mosolyodni, de belül kicsordul majd a szívem a boldogságtól. :)
Miket készítettem? KÉPek is kellenek nemdebár? Hát legyen:



(szerkeszteni még nem tudok, így kivágni sem a SOKAT emlegetett 8-as verzió miatt)

Ez karkötő. Nyakpántot is szeretnék majd. Gombbal záródós. Alulra tettem a gombot, így amikor a kezünkön van, akkor olyan szépen összesimul a két vég.
Ha minden jól megy, akkor holnap a bécsi vonaton és szigeten is horgolt darabomat is mutatom.

Nincsenek megjegyzések: