2012. október 14., vasárnap

Stólám, avagy mit horgoltam a vonaton Bécsbe menet és jövet onnan

Nyáron ismét elmentünk Bécsbe egy napra kirándulni. A vonaton oda-vissza beszélgetés közben horgolgattam, gondolván, hogy lesz majd valamikor hideg idő is. Lám igazam lett és lett hideg. Annyira hogy nálunk délelőtt az autón néhány hópelyhet láttunk a szemerkélő/ködölő esőben.
Volt itthon egy rakat ugyanolyan színű fonal. Gyereknek nem tetszik, pulcsihoz kevés, lett hát stóla. Hosszabb, mint amekkora vagyok. :) Széles is. Vagy fél méter. A körbehorgolás, jajj de lassan ment!
Ez az.

Azért nem tudom viselés közben mutatni, mert nem lehet úgy fotózni. Rosszak a fényviszonyok, megvilágítás, nem lehet szerkeszteni... (Igazi ok: ahhoz nekem oda kellene állnom! :)
Szoktam hordani.


Nincsenek megjegyzések: