2014. január 4., szombat

Fonalak


Nagyon sok bejegyzés született ebbe blogba az elmúlt időszakban és ez nem vicc. Csak azért nem lehetett látni, mert ezek a fejemben voltak. Sokat fogalmaztam, ami nem az erősségem és képzeletben sok jó kép is volt a bejegyzésekhez. Aztán mindig el is akadt a dolog a SOK JÓ KÉPnél. Azt olvastam, hogy a jó fotók készítéséhez tanulmányozni kell, hogy mi is tetszik a nekünk tetsző képeken. Rengeteg blogot néztem végig. Nem csak most, persze, hanem régebben is, de most kifejezetten a képeket TANULMÁNYOZTAM és nem csak néztem. Aztán elkezdtem magam is az itthoni kompakt géppel a gyakorlást. Nem a kompaktság a gond. Azt hiszem és talán már J-t is sikerült meggyőznöm, hogy nem megy a színhűség. Aztán nem megy, hogy a kezem fix legyen. Erre persze van megoldás, de a színhelyességre nem sikerül a megfelelő fehéregyensúlyt beállítani.
SOK képet készítettem UGYANARRÓL a kupac fonalról:

 
Mondom, hogy beremeg a kezem.


Figyelitek a színeket? A fentin és a lentin? És , ha azt mondom, hogy egyik sem az igazi? A stabilitást megoldottam az önkioldóval és egy kupac könyvvel.



 
 
 
 Amúgy hihetetlenül boldog vagyok ezekkel a fonalakkal!!! Elmondhatatlan jó érzés rájuk nézni és annyira szerettem volna nektek is ezt az ÉRZÉST átadni.Már horgoltam is egy részükből valamit. Gyakorlom a fotózást és hozom. :)

Nincsenek megjegyzések: