2014. január 6., hétfő

Inspirálódva

Lucy oldalán csodáltam a sok-sok szép színt és elfogott a vágyódás. A színek utáni vágyódás. Mindig is vágytam a színesre. Amikor kamaszként rossz kedvem volt ösztönösen a színekhez fordultam. Nem feltétlen volt persze szerencsés a választás: piros farmer, méregzöld garbó és lila zokni fekete bokacipővel (a zokninak ki KElLETT látszania, ahhoz ragaszkodtam). Aztán valahogy féltem, és mostmár talán alkatomból fakadóan félek is a színektől.
No, de kevesebb duma, kép kell ide.



Úgy tervezem, hogy majd jól felakasztom valahová lógni a lakásban. Valamelyik ajtóhoz? Vagy lehet, hogy egy ablakba. Nagyon szeretem.

1 megjegyzés:

Ilona Lévainé írta...

Látom megtaláltad az öröm forrását ! Gyönyörűek a fonalaid és a vidám lakásdíszed is. Csak így tovább várom a többi színes alkotásod !!!