2014. február 14., péntek

Happy Valentine




Valaha ódzkodtam minden "külsős" ünneptől. Ez gyakorlatilag azt jelentette, hogy minden olyan ünnep-szerűségtől, amit nem ismertem a szűk családi körből, mert gyerekként nem láttam azokat, nem ezekben szocializálódtam.
Aztán megtudtam(igen fiatalon:)), hogy Jézus sem magyar, ugye. A karácsonyfa állítás sem magyar találmány, még csak nem is annyira ősi dolog. A Húsvétot sem mindenki egyformán ünnepli. Aztán már egészen nagy voltam, amikor hallottam Szent Mártonról és a libákról....A lényeg, hogy befogadóbb lettem. Ünnepelje ki-ki vérmérséklete szerint ezen alkalmakat. Aki akar és tud, az költsön is rá. Aki nem híve az elüzletesedésnek, az pedig nem költ rá. Egy viszont szép van a mai napban, nem csak a Bálintoknak: ÉLJEN a SZERELEM!
(naná, hogy sk)

Nincsenek megjegyzések: