2014. február 8., szombat

Körbehorgolva. Brazíliára hangolódva.

Mert ugye idén futball-világbajnokság. :) Gondolatomban minden tárolóedényt körbehorgoltam a résztvevő országok színeivel és nem kizárt, hogy egyet-kettőt meg is valósítok. Most elkészült egy cérnák tárolására szolgáló kakaós doboz a házigazda színeiben.




Valaha nagyon sokat néztem a focit. Aztán mainapság, talán azért, mert családom lett, ahol én, mint anya vagyok jelen, már nem igazán tudom követni az eseményeket. Talán a hazai foci alakulása, mely kedvemet szegi? Vagy az is lehet, hogy szimplán az, hogy nincs kivel beszélgetni tudjak ilyesmiről.
Azért pár szót váltottam néhány tipp-mixet játszó sráccal a suliban az olaszokról. Az apropót huszon-egynehány-ezer vesztett forint  adta. Egyet értettünk abban, hogy talán jót tenne a magyarok játékának, ha ismét munka mellett végeznék hobbiként a labdarúgást. Nem hinném, hogy tehetségesebbekké válna bárki is attól, ha több pénzt kapna jelen helyzetben, de ha csak akkor kapna extrát, ha nyernek, gólt lőnek....ki tudja.

Megjegyzés: Nem, nem én játszottam. Nekem ennyi pénz!Ohhh!

Nincsenek megjegyzések: