2014. április 15., kedd

Virágos, talán tavaszias koszorú


Nikecell karikát horgoltam körbe. Na jó, igazából, mechanikailag ez nem körbehorgolás, de eredményét tekintve az. A virágokat pedig gyártom ezerrel. Sajna várakozom mostanában egy-egy helyen, ahol szokás a várakozás, mert hiába van az esetleges időpont, vagy éppen nincs is. No, de nem ez a lényeg! A lényeg, hogy alkalom van, amikor horgolhatok, tehát megteszem. (mert jobb, mint bambán nézni ki a fejemből jobbra-balra és esetleg még olyatén beszédtémát is adok ezzel, amely kedvemre való:) )
Nagyon rákattantam a horgolásra (ha még nem írtam volna le elégszer ezt a szót). Jó, mert nem szalad le a tűről és egy tű is elég sok párhuzamos projektre. A kötés gyorsabban megy, de ez is alakul.
Varrtam is mostanában. Takarót gyereknek. Az USA-ban van azóta. Barátnőm gyerekéé lett. Tetszett neki. Majdnem a kisautóját is ideadta érte. :) Aztán magamnak két pólót, meg egy pólós anyagból (pamut jersey) blézert, bár ez nagyzolás, mert gomblyuk még nincs. No meg kép nélkül hiszi is az ember, meg nem is.
Én pedig milyen naív vagyok, mert azt hiszem, hogy idáig olvastátok. :)





3 megjegyzés:

Mamka írta...

Olvastam.:)))
Én is rákattantam a horgolásra,mert csak egy kis horgolótű kell,néhány fonalka és mennek a kis neszeszerbe,aztán lehet várakozni. te is? Én is.:(
Jobb,mint az olvasás-mármint ilyen helyen, mert arra nem tudok figyelni,és közben a soromat is nézni.

Ida13 írta...

Igen, az olvasás legfeljebb szalagcím erejéig. Az viszont a mai híreknél eléggé megtévesztő lehet. Mit lehet! Tutira az. Erre mennek rá. És igen, én is.

Peg - Happy In Quilting írta...

Beautiful...