2014. augusztus 16., szombat

Ezen túl kell esni

Varrok én, de napjaim jelentős részében sajnos (?) a kövérségem körüli gondolatok bántanak. HA esetleg fogynék is olykor-olykor mondjuk 3 kg-ot, akkor az kb. a következőként nézne ki:
fenék: -1kg
mell(ek): -0,5 kg
lábak: -2kg
has: +0,5kg.
Máshogy nem megy. Ha hízok, akkor nem fordítva van, félreértés ne essék, nem megy le a hasból. ABBÓL soha. Nem olyan zsírból faragták. Ez már csak ilyen. Tehát nem kell fogyókúra, ÉLETMÓDVÁLTÁS a kulcsszó. Tettem is érte, de az majd később, talán szeptemberben lesz bejegyezve.
Amúgy normális, hogy egy embernek ez ennyire fontos legyen, hogy naponta ébrentöltött idejében a gondolatai 80%-a ekörül forogjon? ( A maradék 20% azzal telik, hogy mit készítsek reggelire, ebédre, vacsorára a családnak és hogy megvan-e hozzá minden, meg elég tiszta-e a lakás és van-e tiszta vasalt ruha.) Ha esetleg sikerülne megfeledkeznem MAGAMRÓL, akkor van, aki figyelmeztet. (KÖSZIKE!!!)
Napi szintűek a cikkek a témával kapcsolatban a neten, nyomtatott sajtóban. A kommenteket kifejezetten káros elolvasnom (de megteszem), mert abból sokszor az derül ki, hogy az ilyen ember (aki dagadt; nem képes lefogyni) bújjon el a többiek elől és mihasznák és optikailag szennyezik a környezetet és még lehet, hogy fertőznek is lassacskán.
Mondjátok, nem lehetne, hogy csak úgy békén hagyjanak?

Biztosan más is jár ebben a cipőben. Biztosan jár más is ebben a cipőben?

Azért írtam ezt le, mert lehet, hogy felteszek (esetleg, talán...) képet magamról is. Mert mostanában inkább ruhákat varrok. Aztán úgy gondoltam, hogy azt a néhányt embert, aki megtisztel a követésemmel felkészítem, hogy sokkoló fotók következnek majd. Megértéseteket köszönöm.

3 megjegyzés:

CilaZzy írta...

Igen, tök normális! 21hónap alatt felszaladt rám 20, azaz húsz kg!!!! Máson sem jár az agyam és ha már fogyni akarok és ezen agyalok is, meg gyalogolok is -nem a bótig, hanem a futópályán- akkor persze megéhezek, főzök, s aztán érzem a nagyobbodó pocakomat.
Ha én egy országos lapban felvállaltam a nyolc hónaposnak tűnő pocakomat és agyalok azon, h a próbababámat hogy kellene átállítani, h ne szépen alauljon rajta a derékbőségem, hanem pont úgy, pocakosodjék, mint én... Szóval légy bátor, aki nem ijed be egy ...fotótól. Hogy szerethetsz mást, ha magadat nem? Hajrá, állj a tükör elé bátran és pucéron, vizsgáld meg, mi az, amin változtathatsz tettekkel (nem gondolatokal) és mi az, amin nem. Hajrá! Ilyen volt képet kérünk!

Arien írta...

Most valami biztatót kellene írni, de az igazság az, hogy amíg nem fogadod el önmagadat, addig mindig kritikusan fogod mérni a tested. Az ennivalók rejtett kalóriákat tartalmaznak a fogyás meg csak úgy lehetséges ha többet égetsz el mint, amit beviszel a szervezetedbe. A legtöbb fogyi tabletta vízhajtót tartalmaz vagy enyhe hashajtót. 20 kg feleslegnél 5 kg a belekben van, így persze örülnek a kezdeti sikerben de tartósan csakis akkor megy, ha odafigyelsz az életmódodra. Természetes, hogy mindenki az ideált akarja követni, és én szurkolok neked, hogy sikerüljön.

Ida13 írta...

Próbálok "coming out"-olni. :) Még mindig nem megy. Néztem a fotót....eddig jutottam. Talán vállfán fogok mutatni. :)