2014. szeptember 4., csütörtök

Átkötős felső

Utánam a vízözön, avagy azt hiszem, hogy ez rajtam kívül mást is érdekelhet:


A fotót a fiam készítette. A fejet ÉN vágtam le. A karomat nem vágta le senki, csak hátratettem. :) És NEM vagyok babavárós...csak, sőőőt, "csak" nagy a hasam.
Burda 2014-04-137-es modell, magamnak. Az anyaga rugalmas jersey. 




Nagyon nem vagyok megbékélve ezzel a testtel. Pedig lehet ez még rosszabb is, tudom...:( Keresztanyámnak a mellrák miatt le kellett műteni az egyik mellét...Jajj!



5 megjegyzés:

CilaZzy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Frivolina írta...

szia:) már az előző bejegyzéshez is hozzá akartam szólni, de megvártam még ezt is. szerintem ami most a fejedben van magaddal kapcsolatban, az lehet egy komoly út kezdete a változtatás felé. nekem zazálea mutatta meg - akkor már én is rajta voltam egy bizonyos úton, de az ő blogja sokat segített - hogy sosem késő, hogy nagyon nehéz, de megéri belevágni :) fel a fejjel. minden változás egy apró lépéssel kezdődik és ha hallgatunk rá még szárnyunk is nőhet :)

Arien írta...

A dekoltázsod nagyon szép, arra kellene nagyobb hangsúlyt fektetned. A has a legproblémásabb terület. Te egy érett nő vagy és így van jól.
Szép dolgokat készítesz, szereted a családod a munkád, ne erőltesd azt ami nem megy csak fogadd el magad.

Sipos Józsefné Silerika írta...

Mi már így maradunk! :) Pár kiló le, aztán meg fel. Nekem most egy betegség kapcsán jobban oda kell figyelnem az étkezésre, le is ment pár kiló, de van még! :) Fel a fejjel, és kitartás!

Tünde írta...

Szia! Az én Anyukám mindig azt mondta "Hasával szép az ember!" Sajnos már csak a mondat él.