2015. július 29., szerda

Lányka felső és alsó

Már említettem, hogy szeretem az Ottobret. Nem az ára miatt. A felnőttekét és a gyerekekét egyaránt. Ezt az újságot nem a lányos modellek miatt vettem meg, hanem a fiamnak akartam egy nadrágot varrni. Az is meglett (kétszer is :)), de ez is elkészült.
A pláne, hogy amennyire nem tetszett neki a modell első látásra (sem) az újság alapján, annyira tetszett elkészülve. Az iskolában is aratott vele. Anyaga (pamut) karton. Kellemes tavasztól ősszel bezárólag.


A lánykám:



A nadrágot is én varrtam egyfalas pamutjersey (vagy dzsörzé?). Azt is az újságban lévő leggings szabásminta alapján készítettem.
Nevettük, hogy hogy ki van virágozva. :) Ez egy ilyen nap volt.

Ajánlom figyelmetekbe a karján lévő loom karkötőt és a nyakában egy másik varrásból való maradékokból font nyakbavalót. Alig-alig áll le a kreatívkodással. Mindig kell valamit csinálnia!  Imádom!!!

(Nagy dolog, hogy jóváhagyta  a képet. )

Nincsenek megjegyzések: