2015. július 22., szerda

Meleg van, de nem vonulok

Jó rég voltam ideírni!

- Elmentem részmunkaidőbe dolgozni. Mivel ez az adott munkahelyen nem volt lehetséges, ezért munkahelyváltoztatás történt. Jó, mert a gyerekek nem másoddikként érkeznek iskolába és nem utolsóelőttiként hozom el őket az iskolából. El tudom őket hordani taekwondora. Otthon tanulhattak(többnyire). Talán ennek is köszönhető (és Isten adta adottságaiknak, melyért NAGYON hálásak vagyunk neki) a szép év végi tanulmányi eredmény. Nem nekem annyira fontos ez, hanem az volt a lényeg, hogy amire vágytak, elterveztek, azt elérhessék. Ami rossz, az természetesen a kevesebb pénz. Sokat gondolok a régebbi tanítványokra. Sokan hiányoznak nekem. Még néhány kolléga is. :)( Az új helyről is hiányoznának, ha elmennék. Nekem legalábbis. MÉG meg tudok szeretni embereket - ez van. :) )
- A varrás terén elmentem ruhavarrás irányba. Alkatomból fakadóan rá is kényszerülök. (ez nem teljesen igaz)Változatosság kedvéért azért varrok a gyerekeknek is. Jó lenne ezeket fényképpel is dokumentálni. Tervezem. (Mint annyi mindent.)
- A tárolóban találtam egy rakat elnyűtt nadrágot rendrakás során. Biztosan azért tettem el azokat, hogy kezdjek majd velük valamit. Kezdenem kellene velük valamit!
- Rá kellett eszmélnem, hogy szeretek kézzel varrni.
- Pénzt kellene keresnem ....Nem...Pénzt kell találnom, a keresés kevés!
- Nem az vagyok, akinek terveztem/vágytam lenni ennyi idős koromra. :(
- Már a lánykám is túl van az első áldozásán. :)
- POKOLIAN MELEGEM VAN!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: