2015. augusztus 6., csütörtök

A kövérség elfogadása (?)


A  felesleges kilók elfogadása számomra azt jelenti, hogy van egy pont, ami már stabil és tovább lehet lépni. Meg lehet kezdeni a fogyókúrát. El lehet mozdulni a stabil pontról. A folyton mozgásban lévő dolgokon (Vidámparkban a forgó hordó, mozgó lépcső...)nehezebb túljutni. A stabilitás az állapot elfogadása. Nem jelent ez beletörődést. A rákos ember is elfogadja a diagnózist és küzd. Amíg nem fogadja el, addig nem tud küzdeni, nem? Nem a halált fogadja el, hanem a betegség tényét és tudja, hogyha nem harcol, akkor hamarabb halhat meg. Nem várom, hogy mindenki rajongjon a plusszos nőkért és FÉRFIAKÉRT (bizonyos értelemben sőőt!), de jó lenne, ha nem bántanának meg a kilóim miatt. Évek óta a küzdésről szól az életem (és feltételezem sok hasonszőrűnek is), amiről kívülállók nem tudnak (és nem is kell nekik tudni. Spec. én októbertől áprilisig hetente legalább 3x, de gyakran 5x lépcsőzőgépeztem alkamanként legalább fél órát, de olykor 50 percet is. Csak úgy csurgott rólam a víz MINDENHOL. Utána változott az órarendem, nem volt ennyi időm, de nem hagytam el teljesen. Az eredmény -5kg, de a hasról egy centi sem ment le. ).

Aztán ott a diszkrimináció. Mert van. Még a soványnak mondható férjem is meglepődött anno (rég volt, azóta nem is próbálkozom), amikor salátát vettem egy bevásárló központ étkezdéjében és még abból is kevesbbet adtak, mint egy átlagosnak. Aztán a tömegközlekedésen kapott rosszalló tekintetek (Nem csak én kapom. Láttam már más hasonló tesalkatú is kapott ilyet. Nem is túl gyakori, de van, létezik.), ha ülök. Mintha azzal, hogy állok is fogynék. (Ez már lehet, hogy paranoia.) Hagy ne soroljam!
Szóval nem kell szeretni a kövérséget. Nem.  De ne bántsanak meg miatta, ha már ilyenné lettem. Küzdök.

3 megjegyzés:

Ilona Lévainé írta...

Andi !!! Még mindig ezzel küzdesz ?? El jön majd a pillanat, amikor feladod. Attól kezdve, nem fogsz hízni ! Vagy ha igen, akkor felmegy három, lemegy három !!
Nem tudom hány kiló felesleged van, de gondolom nem olyan nagyon sok !! Ne foglalkozz mással csak a varrással, az nagyon jól megy Neked ! Jól eltereli a rossz gondolatokat, és pozitív energiával tölt fel !!
Drukkolok Neked nagyon, hogy túl tudj lépni ezen a témán !!
Puszi :) :)

Ida13 írta...

Ezen nem lehet túljutni. :( Pláne, ha még eszembe is juttatják jószándékú emberek. Ebből gondolható, hogy a plussz pedig igencsak sok.

Arien írta...

Drága Ida! Dicséretes, hogy nem adod fel, szurkolok neked. A paleo fog segíteni, ha még nem ismerkedtél meg vele akkor nézd meg a http://cukormentes.cafeblog.hu/2012/03/, vagy Tények tévhite, Szendi Gábor honlapját. Nekem ez segített, mert körbe körbe jártam a sok helytelen beidegzödés körül. Változtass az étrendeden, mert ez nélkül nem fog sikerülni.