2017. január 13., péntek

Nyaralás

Tavaly voltunk nyaralni is. Nagy kaland volt! Ránk jellemző módon pénteken eldöntöttük (tem), hogy Horvátország, tenger, kocsival. Férj okézta. Kerestem szállást, találtam is jó áron és még azon a héten vasárnap el is indultunk. Krk szigetére mentünk.




Én vezettem végig. (Élmény, siker. Én??? Külföldön??? Vezetek??? ÁÁÁÁÁ!!! Valami ilyesmit éreztem egy darabig.) A majd 40%os emelkedőn és lejtőn is, amikor nem tudtuk, hogy a kanyar után mi vár rám, mert annyira nem lehetett semmit látni az útból. Amikor az út széli festékcsíktól 10-15cm-re volt a szakadék, akkor is. Amikor a szemem a sávon volt és a gyerekek csodálkozó "ÓÓÓÓ! Anya! Ott a tenger!!!" kiálltása hangzott, akkor is
Ezen a hídon átmentűnk. CSÚCS!


 És nem volt száguldozás, nem volt türelmetlen Audis, BMW-s, mert nekik is csak 10-15cm-re volt a szakadék és még csak nem is dudáltak, hogy "Hé, anyukám, nyomjad neki!". Meggyőződhettünk róla, hogy a tenger színe a fotókon nem becsapás ám. Az illata, a színe, íze is olyan,...olyan, mint a tengernek.

Kapcsolódó kép
Ezen a strandon voltunk sokat. Silo. A szállásunk is itt volt.Erre a homokos partra olyan emberek menjenek, akiket agyerekek jelenléte nem irritál. Azért írom, mert volt egy pasi, aki nagyon ki volt akadva, hogy a homokvárakra is tekintettel kell lennie.
No és az olajfák! A pálmafák! A lánykám nem győzőtt gyönyörködni és betelni ennyi mindennel. Mi is feltöltődtünk élményekkel. Krk szigetére egyébként elegendő 5 nap, úgy tapasztaltuk, hacsak valakinek nem az a feltöltöldés, hogy reggel kifekszik a napra, este pedig hazamegy. Mi minden nap kirándultunk valamerre a szigeten.Volt, hogy áthajókáztunk a szemben lévő Crikvenicára és mégis minden nap jutott idő a starndolásra is. Szép volt, jó volt, Horvátországba mennénk is még.

Nincsenek megjegyzések: