2017. február 23., csütörtök

Nyári felsők. Topok. Plus sizeban is.

Pinteresten ismét bóklásztam és elmentettem a Plus size mappámba néhány nyáriasabb ruhadarabot is, meg a Top mappá is. Vissza-vissza térek nézelődni és ábrándozni, hogy melyiket is válasszam:

Ebben a szín, a hétköznapi viselhetőség tetszik nagyon.

A fazon. Azt mondják, hogy az alma alaktúaknak ez a fazon előnyös. Nem tudom. Nem mutatja terhesnek az illetőt? Próbálta már valaki közületek?

A horgolt felsőkre, mióta plus size vagyok nem igazán gondoltam úgy, hogy nekem valók lennének. Ti mit gondoltok?

Egyszeű. Szép. Viselhető.


Nagyon tetszik. Nagyon.

A könnyedsége, lágysága. Az fogott meg.



Ilyen színben biztosan nem. Amúgy nagyon.

Nektek melyik?
Keresgélek a szabásminták között, hogy melyikre hasonlatosat találok majd és varrom meg. Csak nehogy elmúljon a tavasz és a nyár is a nagy keresgéléssel és a "Nem tudom melyiket varrjam elsőként meg."-gel.

Nincsenek megjegyzések: